Általános Szerződési Feltételek


Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazza a www.olcsovillanypasztor.hu weboldalon elérhető szolgáltatás igénybevételének feltételeit. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

Szolgáltató adatai

 

Név: ARJÓZ KFT.
Székhely: 6112 Pálmonostora, Petőfi Sándor u. 43.
Levelezési cím: 6112 Pálmonostora, Petőfi Sándor u. 43.
Cégjegyzékszám: 03-09-125118
Bejegyző Cégbíróság: Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 24097954-2-03
Számlavezető pénzintézet: Kereskedelmi és Hitelbank Zrt.
Bankszámlaszám: 10400638-50526674-88551000
Telefonszám: 06-76-950-356 / 06-70-254-1969
Honlap: www.olcsovillanypasztor.hu
Általános ügyintézés, információ: info@olcsovillanypasztor.hu

 

A www.olcsovillanypasztor.hu oldalainak tartalmát és kialakítását nemzetközi és magyar törvények védik. Tilos az innen származó információk, képek, cikkek árusítása, bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése.

Tárhelyszolgáltató adatai:

Név: OrszágNET Rendszerház
Cím: 5052 Újszász, Abonyi út 20.
e-mail: krisztian.nagy.@orszagnet.hu

Elektronikus szerződéskötés lépései,
adatbeviteli hibák javításának technikai lehetőségei

A webáruház tartalma minden Vásárló számára ingyenesen, regisztráció nélkül elérhető. Tehát a webáruházban történő vásárláshoz nincs szükség regisztrációra.

A vásárlás menete

A honlap online vásárlási lehetőséget biztosít a Vevők számára.

A kezdőlapon a „villanypásztorok” és „kiegészítők” termékkategóriákra kattintva elérhető egy legördülő lista. Itt a „részletek” gombra kattintva bővebb információ olvasható a termékekről. A megvásárolni kívánt termék melletti mezőbe kell beírni a megvásárolni kívánt darabszámot, majd a „kosárba” gombra kattintani. Ekkor megjelenik a kosár tartalma. Választási lehetőségek: „kosár ürítése” „vásárlás folytatása” „megrendelés”. A megrendelésnél ki kell választani a fizetési módot, meg kell adni a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat (Megrendelő neve, címe, telefonszáma, e-mail címe). Lehetőség van a megrendeléshez „megjegyzést” is fűzni. A „megrendelés véglegesítése” gombra kattintva létrejön a megrendelés, mellyel egyidejűleg a Vevő elfogadja az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat. A megadott e-mail címre kiküldésre kerül a megrendelés visszaigazolása.

Megrendelés leadása telefonon is lehetséges: az „elérhetőség” menüpont alatt található telefonszámokon. Visszahívás kérésére is van lehetőség.

A honlapon feltüntetett árak bruttó árak, tartalmazzák a 27% áfa-t.

Szerződéskötés

A felek között érvényes szerződés jön létre.

A megkötött szerződés írásba foglaltnak minősül. A Szolgáltató a szerződést nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető.

A szerződéskötés nyelve magyar.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Adatbeviteli hibák javítása

Az adatbeviteli hibák javítására - billentyűzet segítségével, a szokásos módon - a megrendelés elküldése előtt van lehetőség, vagy az „elérhetőség” menüpont alatt található elérhetőségeken kérhető az esetleges adathibák javítása.

Adatkezelési nyilatkozat

A Szolgáltató a Vevő által közölt adatokat kizárólag a megrendelés teljesítése, a számla kiállítása céljából tárolja. Adatait harmadik fél részére át nem adja.

Fizetési módok

Személyes átvétel esetén készpénzzel fizetendő a megvásárolt áru értéke.

Átutalással történő fizetés esetén a Szolgáltató által megadott bankszámlaszámra kell teljesíteni a vételár postaköltséggel növelt összegének utalását. Az áru kiküldése az összeg jóváíródása után történik.

Utánvéttel történő fizetés esetén kézbesítéskor fizetendő a vételár postaköltséggel növelt összege.

A szállítási díjakról és kedvezményekről a „szállítási információk” menüpontban tájékozódhat.

A megrendelések teljesítése

A megrendelések teljesítése érkezési sorrendben történik. A csomagokat a Magyar Posta szállítja. A megrendelő SMS értesítést kap a kézbesítés várható idejéről.

Elállási jog

A termék átvételéről számítva 14 nap áll rendelkezésére a Vevőnek, hogy elálljon a vásárlástól. Amennyiben a Vevő elállási jogával élni kíván, ezen nyilatkozatát kérjük írásban, e-mailben vagy postai úton juttassa el a Szolgáltatóhoz. A Vevő a terméket köteles haladéktalanul visszajuttatni a Szolgáltatóhoz, de maximum a vásárlástól való elállás bejelentéstől számítva 14 nap áll rendelkezésére erre. A termék visszaszállítása és annak költsége a Vásárlót terheli. A termék teljes vételárának visszatérítésére (postaköltség nélkül) akkor kerül sor, amikor a termék eredeti állapotában visszajuttatásra került. A Szolgáltató azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a Vevő kártérítésre kötelezhető.

Termékgarancia

Jótállási idő 1év.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján. A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ha a Vásárló meghibásodást észlel a termékkel kapcsolatban, azt jeleznie kell a Szolgáltató felé.

A jótállás érvényesítéséhez szükséges az eredeti számla, vagy annak másolata.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét.

A garanciális javítás csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. Az egyértelműen nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodás (pl. leesés következtében összetört, beázott, stb.) vagy harmadik fél általi javítás a garancia megszűnését vonja maga után.

A meghibásodott termék Szolgáltatóhoz való eljuttatása a Vevő feladata, annak költsége a Vevőt terheli. A javított termék visszaszállításnak költségét is a Vevő köteles viselni.

Portósan küldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni, azt minden esetben visszaküldi a Feladónak! Valamint harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét Szolgáltatónak nem áll módjában megtéríteni.

Panaszkezelés, jogorvoslat

Cégünk magatartási kódexet nem alkalmaz, annak hatálya alatt nem áll.

A Vevő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Írásban: ARJÓZ KFT. 6112 Pálmonostora, Petőfi Sándor u. 43.
Elektronikus úton: info@olcsovillanypasztor.hu
Telefonon: 06-76-950-356 / 06-70-254-1969

A Szolgáltató a panaszt kivizsgálja, annak mielőbbi orvoslására törekszik. Ha a Vevő nem ért egyet a panasz kezelésével, ha a felek között jogvita alakul ki, akkor a Vevő a következő testülethez fordulhat jogorvoslatért:

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: 76-501-525 / 76-501-500